Over Cleanprofs

Wij zijn dé Nederlandse specialist in kliko-hygiëne en reinigen uw GFT-, Rest- en DUO-kliko, zonder gebruik van chemicaliën en met eigen, natuurfris bronwater.

Dit unieke proces is door onze eigen innovatielab ontwikkeld en garandeert, naast milieuvriendelijkheid, efficiëntie en concurrerende abonnementen. Vanuit 7 logistieke servicepunten verzorgen wij zo’n 12.000 reinigingen per dag, bij meer dan 100.000 tevreden klanten.

Innovatie

Voor Cleanprofs bestond kliko-reiniging uit niet veel meer dan een reiniger die met een tankauto met een hogedrukspuit en water met chemicaliën de wijk door reed. Cleanprofs is in 2014 gestart vanuit de overtuiging dat kliko-hygiëne efficiënter, beter en veiliger voor het milieu moest. Met die doelstelling is de unieke Cleanprofs reinigingsformule en -technologie ontwikkeld. De laatste innovatie werd in 2017 toegevoegd: eigen waterbronnen leveren nu natuurfris bronwater voor de reiniging, zodat geen leidingwater wordt verspild.

De Cleanprofs formule

De Cleanprofs formule maakt chemische middelen overbodig, terwijl toch snel een hoge reinigingskwaliteit wordt bereikt. Volledig computergestuurd wordt op basis van de conditie van elke kliko bepaald welke reinigingsformule nodig is. Elk reinigingsvoertuig is voorzien van een innovatief filtersysteem dat het afvalwater ter plaatse filtert. Dit water kan worden hergebruikt voor circa 150 reinigingen. Door het gebruik van koud (bron-)water onder hoge druk kunnen vetten en oliën eenvoudig worden gescheiden.

Het residu wordt op een milieuvriendelijke wijze afgevoerd naar één van onze logistieke servicepunten. Voor onze reinigingen gebruiken wij een combinatie van koud water met citroen- of dennenextract waardoor schadelijke chemicaliën overbodig zijn.

Een belangrijk jaar: 2017

2017 was een belangrijk jaar voor Cleanprofs. Zo werd de grootste kliko-reiniger van Nederland trotse shirtsponsor van het Tilburgse Willem II. Daarnaast stond 2017 in het teken van groei. Ruim 35.000 nieuwe klanten kozen in 2017 voor Cleanprofs. Dankzij dat vertrouwen konden twee nieuwe logistieke servicepunten worden toegevoegd.

Maar de belangrijkste stap was wel de introductie van eigen waterbronnen. Dankzij dit natuurfrisse bronwater wordt geen leidingwater verspild bij de reiniging.

Ook de service is in 2017 verder geperfectioneerd. De introductie van ‘Mijn Wasweken‘ geeft klanten altijd duidelijkheid wanneer zij de kliko weer fris op de stoep mogen verwachten.

Gaan wij die innovaties ook inzetten voor úw frisse kliko?

Waarom zou u nog handmatig uw kliko reinigen als al die Cleanprofs technologie u het werk uit handen kan nemen?

Heeft u vragen?

Onze klantenservice zit iedere werkdag voor u klaar.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *