Veelgestelde vragen

Zodra u een klant van ons bent kunt u een overzicht inzien via mijn-wasweken.

Bij vorst mogen wij voor de veiligheid van u en onze reinigers onze werkzaamheden niet uitvoeren. Doordat het (lek)water opvriest, kunnen gladde stoepen en ijsplekken op het wegdek ontstaan. De Nederlandse overheid staat het niet toe om onder het vriespunt te reinigen.

Wij reinigen alleen de binnenkant van de deksel, rand en binnenkant van de container. Hier bevindt zich namelijk het vuil en de bacteriën.

U zet uw afvalcontainer gewoon buiten volgens het schema van de vuilophaaldienst. Wij wassen uw container op dezelfde dag, nadat de vuilophaaldienst hem heeft geleegd (twee of vier-wekelijks).

Omdat wij een andere route dan de vuilophaaldienst rijden, verzoeken wij u om uw container tot 19:00 uur buiten te laten staan.

U dient de overeenkomst op te zeggen op de wijze waarop u zich heeft aangemeld. Bent u de overeenkomst schriftelijk overeengekomen, dan dient u deze derhalve ook schriftelijk (per e-mail of brief) op te zeggen.

Indien u zich op een andere wijze heeft aangemeld (bijv. telefonisch of via de website) dan kunt u de overeenkomst op exact dezelfde wijze opzeggen.

Wanneer u verhuisd bent, een nieuw telefoonnummer heeft of andere wijzigingen, laat het ons dan weten via ons verhuisformulier

Een credit houdt in dat u (na een bepaalde situatie) een wasbeurt tegoed heeft. Deze wasbeurt is gratis en wordt verrekend bij uw eerstvolgende factuur.

Helaas is dit niet mogelijk. Onze reinigers werken met een vooraf geplande route waar zij niet van af kunnen wijken.

Dit kan komen door verschillende oorzaken. Het kan onder andere komen doordat:

  • U uw afvalcontainer niet heeft aangeboden aan de straatkant/gebruikelijke plek.
  • Uw afvalcontainer niet is geleegd, waardoor wij deze niet kunnen reinigen.
  • Door vorst of andere weersomstandigheden wij niet mogen rijden/reinigen.

Natuurlijk bestaat de kans dat er om een andere reden de reiniging niet heeft plaatsgevonden.
Onze klantenservice helpt u graag aan een oplossing. Neem via het contactformulier contact met ons op en we nemen uw vraag of opmerkingen z.s.m. in behandeling.

Ongeveer 14 dagen na uw aanmelding ontvangt u per post de bevestiging van uw abonnement. Na deze bevestiging starten wij met het reinigen van uw afvalcontainer(s). Afhankelijk van de afvalkalender van uw gemeente kan het twee tot drie weken duren voordat de eerste reiniging plaatsvindt.

U betaalt de eerste keer binnen 3 à 4 weken na uw aanmelding. Dit gaat middels een automatische incasso.

U ontvangt de sticker(s) ongeveer 14 dagen na uw aanmelding per post, samen met de bevestiging van uw abonnement.

U kunt zoveel containers laten reinigen als u wil. U kunt contact opnemen met onze klantenservice zodat zij u een combi-aanbieding kunnen doen via het contactformulier op deze pagina.

We komen twee of vier-wekelijks, afhankelijk van het door u gekozen abonnement.

Cleanprofs heeft een landelijke dekking door onze zes logistieke service punten. Bent u benieuwd of wij ook reinigen op uw adres? Controleer het via onze postcode check

De sticker moet op de deksel van de afvalcontainer geplakt worden.

Wij maken gebruik van betalen via automatische incasso en via een factuur. De betaalmethode is afhankelijk van de wijze waarop u het abonnement bent aangegaan. Contant betalen behoort helaas niet tot de mogelijkheden.

Het wordt tijd voor een schone bak!